פרסום באינטרנט 

פייסבוק הוא אחד המקומות בהם אפשר לעשות פרסום באינטרנט. פייסבוק הוא רשת חברתית פופולרית, הפופולרית ביותר בעולם כיום.  כולם מכירים את הפרופיל האישי שאפשר ליצור בפייסבוק, אך אפשר ליצור גם קהילות על בסיס משותף: תחומי עניין משותפים כמו בישול, אופנועים, אוניברסיטה או שכונה. אחד היתרונות הגדולים של פייסבוק בכל הנוגע לנושא פרסום באינטרנט הוא הפרטים האישיים שמספקים הנרשמים לאתר. פילוח על פי מין, גיל, סטטוס אישי, מקצוע שאי אפשר לעשות במקומות אחרים, ניתן לבצע בקלות בפייסבוק. וכך מי שמעוניין לעשות פרסום באינטרנט לנשים בלבד יוכל לעשות זאת בקלות רבה בפייסבוק כי הפילוח כבר קיים שם. כך גם מי שרוצה לפרסום אופנוע חדש, יוכל לעשות זאת בקלות בקהילה של חובבי אופנועים.  פרסום באינטרנט, אם כן, מאפשר למפרסמים לבצע פרסום ממוקד ולכן גם איכותי יותר.

אחד הדברים החשובים בביצוע פרסום באינטרנט הוא לאן לשלוח את הגולשים?  האם פרסום באינטרנט יפנה אותם לאתר הבית שלכם? לדף אירוע בפייסבוק? אם אתם מפנים לאתר שלכם האם אתם מפנים לעמוד הבית או לעמוד מבצע למשל?
מלבד פילוח, יתרון גדול של פרסום באינטרנט הוא יכולת מעקב אחר ביצועי הפרסום. כלומר, אפשר בקלות למדוד כמה פעמים הקליקו על מודעה למשל וכן אפשר לדעת מי מקליק. כך אפשר לשנות פרסום באינטרנט ולהתאים אותו לצרכים שלנו. אם למשל אנחנו מגלים שמקליקים רק גברים נדע לשנות פרסום באינטרנט כך שיקליקו גם נשים, אם זה קהל היעד שלנו.
כאשר עושים פרסום באינטרנט חשוב להחליט מה אנחנו רוצים להשיג באמצעות פרסום באינטרנט, מה המטרה שלנו? האם יש לנו  מוצר חדש שאנחנו רוצים לחשוף בפני הגולשים? האם אנחנו רוצים שגולשים ישאירו פרטים שלהם? האם המטרה שלנו היא פרסום באינטרנט שיוביל למכירה? ריבוי מטרות יוביל לחוסר אפקטיביות של פרסום באינטרנט.